hoe en wat | masterclass pl | met zwier voor de klas | inschrijfformulier

Met zwier  voor de klas

Als leerkracht ben je zelf het belangrijkste instrument. Of je nu een beginnende of ervaren leraar bent, je zet jezelf ten volle in. De waan van de dag, soms met gedoe en conflicten, soms met de sleur van steeds terugkerende handelingen, maakt het lastig om zelf stevig te blijven staan. Wij bieden een verdiepende tweedaagse training waar je handvatten krijgt om te onderzoeken naar wie jij bent als leraar, in contact met jezelf en in relatie tot de ander. Je maakt pas op de plaats.

Een moment van echt kijken naar jezelf, naar jouw vraagstukken. Waarna je met hernieuwde energie en met meer duidelijkheid en aandacht je klas en jezelf tegemoet kan treden zodat je met meer zwier je werk kan doen!

In de traning komt het hoe, wat en waarom van de volgende zaken aan bod:

We nodigen je uit om met een milde blik naar je eigen patronen te kijken. Vanuit daar te onderzoeken of je je volle potentieel inzet. En datgene wat je ontdekt over jezelf vervolgens constructief te gaan hergebruiken. We behandelen stukken theorie van de Transactionele Analyse en Deep Democracy.We bieden mogelijkheden tot eigen onderzoek en sluiten aan bij de kennis en leervragen van de deelnemers. Je leert door middel van doen, voelen, denken, waarbij gewerkt wordt met de omgeving, psychodrama en het open gesprek. De dagen bevatten dan ook een hoog praktisch gehalte, met beweging en plezier.

Bregje Pel is coach en trainer in het onderwijs en van andere professionals in mensenberoepen. Zij stond zelf voor de klas en was schoolleider. Zij heeft zich sinds 1998 bekwaamd als trainer en coach, vooral als het gaat om persoonlijk leiderschap. Mirjam Gilhuis is trainer, coach en supervisor in het onderwijs, eerder stond zij zelf voor de klas en werkte zij als lerarenopleider aan de Hogeschool van Amsterdam.

Beiden zijn zij van speels, diepgang en improviseren.

 Voor meer info: mail naar info@pelcoaching.nl of bel 0630853596 

   

NIEUWS